Praktisk info

Praktiske informationer:

Kursuspriser                       Står noteret under alle kurser. Prisen omfatter fuldpension, sengelinned, håndklæder, ekskursioner                                                      samt alle programsatte arrangementer. Prisen er ikke inklusiv drikkevarer.

Betalingsbetingelser         Ved indmeldelsen indbetales et depositum på kr. 1.300,00 pr. person. Restbeløbet indbetales senest 1                                                      måned før kurset starter. Betalingsbetingelserne er gældende pr. 01.09.2022.

Tilmelding                            Sker enten via mail kontor@seniorhojskole.dk eller på telefon 20 16 13 22.

Afmelding                            Indtil én måned før kursusstart kan kurset afbestilles dog mistes det indbetalte depositum.

Hvis det fulde beløb er indbetalt, tilbagebetales differencen mellem depositum og kursusgebyret.

Ved afbestilling senere end én måned før kursusstart tilbageholdes hele kursusgebyret.

Afmeldingsbetingelserne er gældende pr. 01.09.2022.

Afbestillingsforsikring       Vi anbefaler altid at man tegner en afbestillingsforsikring. Denne kan købes ved ens eget forsikrings-

selskab eller ved Europæiske. Denne kan ikke købes gennem Sønderjyllands Seniorhøjskole.

MobilePay nr.                       3172 1952

Værelserne                          Alle  værelser er med eget bad og toilet på hoteller og kroer. På Natur- og kulturhøjskolen har vi gode                                                  bad- og toiletforhold. To værelser deles om et bad og toilet. Har du et særligt behov for eget bad og                                                    toilet, så henvend dig til kontoret, og vi vil forsøge at imødekomme dit ønske.

Rygning                                Rygning foregår udenfor.

Trådløs Internet                  Forefindes på højskolen

CVR. Nr.                                 40552979

På alle rejsekurser er TopRejser teknisk rejsearr. Top Rejser Haderslev medlem af Rejsegarantifonden reg.nr 57, CVR. 15200790

Der tages forbehold for trykfejl samt ændringer i programmet.